HTML

Edét az űrbe

Ede vagyok, a csótány. Az emberiség úgy döntött, én vagyok a legalkalmasabb arra, hogy képviseljem a bolygót. Október negyedikén, a Szputnyik kilövésének ötvenedik évfordulóján felszállok egy hordózórakétára, ami elvisz a végtelenig, és tovább. Tarts velem, és kövesd felkészülésemet!

Friss topikok

  • YNWA: jó hosszúra nyúlt az út.. :( (2013.07.07. 22:39) Kilövés után
  • immortalis: Ede, "volt egy kis problémád...?" :D (2009.07.22. 19:39) Ede is back
  • YNWA: R.I.P. :(( (2009.02.16. 17:08) Nemzetközi bajuszhónap
  • narghil: Ede! Meglehet, hogy azon vagytok, de egyenlőre, amint látom, csak az időlassításig jutottatok el! ... (2008.02.11. 10:39) James Bond
  • YNWA: Ede for prezident :D (2008.01.23. 23:44) Élek, élek, élek!

Linkblog

Szaporodtam

2007.10.02. 15:42 Ede, a csótány

Az imént meglátogatott Eszmeralda, a csajom. Szaporodtunk. Remélem, látom még felnőni félmilliárd utódomat, bár erre csak akkor lenne esélyem, ha magammal vinném őket az utazásra: én fénysebességgel távolodom majd a bolygótól, így sokáig fogok élni, míg ők elpusztulnak jövő keddre.



Ma kipróbáltam az űrhajómat. Egy kis piros kupak alá kell majd bemásznom, biztonsági övre meg azért nem lesz szükség, mert a kapszula pont akkora, mint én, így biztosan nem mozdulok majd el. Kicsit aggódom, nem vagyok kényes típus, de most úgy érzem, problémát jelent, hogy a következő százezer évben biztosan nem tudok majd megmozdulni.

A mérnökök sokáig gondolkoztak azon, hogy a Hosszú menetelés, a Mao Ce-tung, vagy a Vidám mulatság-hordozórakéta vigyen majd fel a világűrbe, végül gazdaságossági okokból ez utóbbi mellett döntöttek: 12 darab 2400 forintba került, így ha az első kilövés nem sikerülne, még lehet próbálkozni 11-szer. Mondjuk azt nem sikerült megnyugtatóan tisztázni, hogy milyen következményekkel jár rám nézve, ha kudarcba fullad a start.

De mindegy is, túlságosan buta vagyok ahhoz, hogy ilyesmivel foglalkozzak, úgyhogy inkább tovább eszem az ürülékem.

10 komment

Címkék: kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://urbeede.blog.hu/api/trackback/id/tr62183478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csótány Edéné · http://csotanyne.cian.hu 2007.10.02. 16:52:19

Ede, végre rád találtam! Nem fogsz elrakétázni csak úgy a gyerektartás elől. Jövök!

Csótány Edéné

Ede, a csótány 2007.10.02. 19:45:16

Edéné, azt hiszem ezt már megbeszéltük! És nem vetem magam alá dns-tesztnek.

Bucii: a kilövést magad is megnézheted két nap múlva videón. Természetesen a következő években többször bejelentkezem majd a különböző galaxisokból, sőt, abban bízom, hogy fényképet tudok küldeni egy fekete lyukból.

Emmet Ray 2007.10.02. 19:56:30

te buta, a friderikusz is megmondta a nyáron, hogy a feketelyukból nem tudsz küldeni semmit... max. valami hipermikronanoszubatomi sugárzást, de azt sem biztos

toxikus 2007.10.03. 13:02:46

ede ne higgyé neki. tucc te kűdeni a fekete lukból. menni fog! a zerő veled van!

Manyizga (törölt) 2007.10.03. 15:02:53

Érdekelne a Vidám Mulatság rakéta beszerzési helye! Szeretnék egy 3 fokozatú interkontinentális, ballisztikus rakétát építeni a sufniban, csakis a szomszéd elrettentésére....
Ezzel nem sértem a START I-II. szerződéseket, mert ÉN tuti nem írtam alá! :)

Ede, a csótány 2007.10.03. 17:38:15

Manyizga: nekem azt mondták, Kínából hozták. Több részletet nem mondtak el. toxikus: ugye? ugye? egyáltalán mi az a fekete lyuk?

beb 2007.10.03. 18:24:37

az űrhajód a vízbül veszi ki a zoxigént?
süti beállítások módosítása