HTML

Edét az űrbe

Ede vagyok, a csótány. Az emberiség úgy döntött, én vagyok a legalkalmasabb arra, hogy képviseljem a bolygót. Október negyedikén, a Szputnyik kilövésének ötvenedik évfordulóján felszállok egy hordózórakétára, ami elvisz a végtelenig, és tovább. Tarts velem, és kövesd felkészülésemet!

Friss topikok

  • YNWA: jó hosszúra nyúlt az út.. :( (2013.07.07. 22:39) Kilövés után
  • immortalis: Ede, "volt egy kis problémád...?" :D (2009.07.22. 19:39) Ede is back
  • YNWA: R.I.P. :(( (2009.02.16. 17:08) Nemzetközi bajuszhónap
  • narghil: Ede! Meglehet, hogy azon vagytok, de egyenlőre, amint látom, csak az időlassításig jutottatok el! ... (2008.02.11. 10:39) James Bond
  • YNWA: Ede for prezident :D (2008.01.23. 23:44) Élek, élek, élek!

Linkblog

Kezdődik a kaland

2007.10.01. 12:49 Ede, a csótány

Nehezen aludtam el az este. Amióta megtudtam, hogy engem lőnek ki az űrbe, folyamatosan kétségek között őrlődöm. Elég jó vagyok a küldetésre? Alkalmas vagyok arra, hogy képviseljek egy egész bolygót? Hogyan távolítom el magamból az ürülékem a zéró gravitációban? Miért pont egem választottak? Hogy értik azt, hogy nincs szükségem szkafanderre?

Tudom, hogy Gagarint és Armstrongot is hasonló kérdések kínozták, elfogadom, hogy bevonulok a történelembe.

Éjjel kettőkor volt takarodó, negyed háromkor ébresztő. A hajnal keményen indult. Gátfutással kezdtünk, de ez sosem lesz az én sportom, képtelen voltam átugrani a 110 centis akadályokat. Ezek után jött a súlyemelés. Bár nem tudtam kinyomni a 70 kilót, az mindenkinek tetszett, hogy nem történt bajom, amikor rám esett a súlyzó. A tenisz sem ment.

Fél háromkor lefeküdtem aludni, de háromnegyedkor már kidobott az ágy. Reggelire joghurtot és sajtot kaptam, mondanom sem kell, még egyiknek sem járt le a szavatossága, de nem panaszkodom. Négytől alvás.

Negyed ötkor ünnepélyes zászlófelvonás volt, lefotóztak az űrhajó előtt, és letörték az egyik lábamat emlékül. Fél öttől szabadprogram, legközelebb délután kettőkor lesz edzés, szóval 42 nap múlva.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés

A bejegyzés trackback címe:

https://urbeede.blog.hu/api/trackback/id/tr6182309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása