HTML

Edét az űrbe

Ede vagyok, a csótány. Az emberiség úgy döntött, én vagyok a legalkalmasabb arra, hogy képviseljem a bolygót. Október negyedikén, a Szputnyik kilövésének ötvenedik évfordulóján felszállok egy hordózórakétára, ami elvisz a végtelenig, és tovább. Tarts velem, és kövesd felkészülésemet!

Friss topikok

  • YNWA: jó hosszúra nyúlt az út.. :( (2013.07.07. 22:39) Kilövés után
  • immortalis: Ede, "volt egy kis problémád...?" :D (2009.07.22. 19:39) Ede is back
  • YNWA: R.I.P. :(( (2009.02.16. 17:08) Nemzetközi bajuszhónap
  • narghil: Ede! Meglehet, hogy azon vagytok, de egyenlőre, amint látom, csak az időlassításig jutottatok el! ... (2008.02.11. 10:39) James Bond
  • YNWA: Ede for prezident :D (2008.01.23. 23:44) Élek, élek, élek!

Linkblog

Kaland a várban

2007.10.01. 14:05 Ede, a csótány

Délután kiszöktem a kiképzőközpontból. Az ajtót ugyan bezárták, de felfutottam a falon, végig a szellőzőnyíláson (találkoztam egy távoli rokonommal, Bruce Willisszel, aki a légkondiban él, és néha egész kolóniákat ment meg), aztán ki a rácsos kapun, a forró hátszéllel egészen a szomszédos utcáig repültem.

Nehezen viselem a hírnevet, annyira népszerű vagyok, hogy többen megpróbáltak eltaposni, a sztárkultusz odáig fajult, hogy egy alkalommal lefújtak valami dezodorral. Miután megnéztem a kilátást, szalutáltam a Sándor palota előtt (tiszteletem, elnök úr!), aztán visszamásztam a kiképzőközpontba. Már kerestek, de én úgy tettem, mintha végig a szemetes kosárban lettem volna, ők meg nevetve kérdezték egymást, hogy hogyan nem jutott eszükbe pont ott keresni?



Nagyon vidám az életem, alig várom, hogy kilőjenek a Napba!

6 komment

Címkék: kaland

A bejegyzés trackback címe:

https://urbeede.blog.hu/api/trackback/id/tr25182406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurcsány Feri · http://www.csotanyland.hu 2007.10.01. 22:30:58

Sok sikert, kedves rokon!

Emmet Ray 2007.10.01. 22:52:29

úgy látom a vitriolos billentyűzetű kommentelők szájhős hada egyelőre óvatosan kezeli az Ede-témát :D

ztzu 2007.10.01. 22:56:56

ez most telleg mi a faszom mÁ

sukker 2007.10.02. 00:24:05

Ede megevé ebédem!!!??? voáááááá

apu · http://www.videogateway.tv 2007.10.02. 21:04:00

ez az egész Ede-téma üt.
süti beállítások módosítása