HTML

Edét az űrbe

Ede vagyok, a csótány. Az emberiség úgy döntött, én vagyok a legalkalmasabb arra, hogy képviseljem a bolygót. Október negyedikén, a Szputnyik kilövésének ötvenedik évfordulóján felszállok egy hordózórakétára, ami elvisz a végtelenig, és tovább. Tarts velem, és kövesd felkészülésemet!

Friss topikok

  • YNWA: jó hosszúra nyúlt az út.. :( (2013.07.07. 22:39) Kilövés után
  • immortalis: Ede, "volt egy kis problémád...?" :D (2009.07.22. 19:39) Ede is back
  • YNWA: R.I.P. :(( (2009.02.16. 17:08) Nemzetközi bajuszhónap
  • narghil: Ede! Meglehet, hogy azon vagytok, de egyenlőre, amint látom, csak az időlassításig jutottatok el! ... (2008.02.11. 10:39) James Bond
  • YNWA: Ede for prezident :D (2008.01.23. 23:44) Élek, élek, élek!

Linkblog

Élek, élek, élek!

2008.01.22. 10:06 Ede, a csótány

Az elmúlt másfél hónapot egy karizmatikus űrkaticabogár társaságában töltöttem, aki csodálatos dolgokat mesélt nekem a kettős könyvelésről, egyúttal remek tippeket adott arra nézve, hogy miként tudnék megcsípni egy zsíros állást a Pricewaterhousecoopersnél. Jelenleg 23 milliárd fényévre vagyok a legközelebbi irodától, úgyhogy beletelik egy kis időbe, amíg állásinterjúra jelentkezem, de ha üresedés van, szóljatok, hiszen az Ezeréves Nádiposzáta mindig kéznél van.

Egyúttal üdvözlöm azokat a mutáns szupercsótányokat, amiket a Foton-M nevű orosz űrszondán növekedtek irreálisan gyorsan, december óta meg a Földön dolgoznak azon, hogy átvegyék a bolygó feletti hatalmat.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbeede.blog.hu/api/trackback/id/tr8306883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narghil 2008.01.22. 12:01:17

Üdv Ede! Nem tudom ugyan, hogy a lépegető exkavátortól hogy jutottál el a katicabogárig, de fő hogy élsz! Főleg nekem, mert elvállaltam az Ede Emlékmű Alapítvány főpénztárosi tisztét. Mivel élsz, a hatályos magyarországi törvények szerint, nem állíthatunk számodra emlékművet, ezért az eddig befolyt összeget elsikkasztottam és vettem belőle egy csendes-óceáni kis szigetet. Visszatérésed esetére fenntartok rajta neked egy jó kis nyirkos, homályos zugot. Mit mondhatnék még? Köszönöm, Ede! :)))

Emmet Ray 2008.01.22. 22:20:49

Ede, lázba hoztad a összes csillagászt és asztrofizikust a Földön! Eddig úgy tudtuk, hogy az Univerzum kora hozzávetőlegesen 14 milliárd év! Erre te 23 milliárd fényévről jelentkezel, másfél hónap múlva... Alapjaiban rengeted meg a világunkat! :)

narghil 2008.01.23. 11:31:48

Gross_! Ellenőriztem a tudósok számításait, az Univerzum átmérője 14 milliárd fényév! A szenzáció még nagyobb, mint gondoltuk! Ede egy másik Univerzumból jelentkezik...!!!
süti beállítások módosítása