HTML

Edét az űrbe

Ede vagyok, a csótány. Az emberiség úgy döntött, én vagyok a legalkalmasabb arra, hogy képviseljem a bolygót. Október negyedikén, a Szputnyik kilövésének ötvenedik évfordulóján felszállok egy hordózórakétára, ami elvisz a végtelenig, és tovább. Tarts velem, és kövesd felkészülésemet!

Friss topikok

  • YNWA: jó hosszúra nyúlt az út.. :( (2013.07.07. 22:39) Kilövés után
  • immortalis: Ede, "volt egy kis problémád...?" :D (2009.07.22. 19:39) Ede is back
  • YNWA: R.I.P. :(( (2009.02.16. 17:08) Nemzetközi bajuszhónap
  • narghil: Ede! Meglehet, hogy azon vagytok, de egyenlőre, amint látom, csak az időlassításig jutottatok el! ... (2008.02.11. 10:39) James Bond
  • YNWA: Ede for prezident :D (2008.01.23. 23:44) Élek, élek, élek!

Linkblog

Segítek!

2007.10.30. 14:49 Ede, a csótány

Bemásztam az űrhajóba, és egy furcsa, macifejű alak ücsörgött benne. Elmesélte, hogy társával épp a Galaxis megmentésén munkálkodtak, amikor egy marsi katonai űrhajó foglyul ejtette, majd a bolygóra szállította őket. Sosem jártak még korábban a Naprendszerben, innen 35 fényévre estek fogságba, és a katonai űrhajó sugárnyalábjába ragadva tették meg ezt a nagy utat. Elhaladtak a Föld mellett is, megjegyezték, hogy a magyar lányok valóban páratlanul szépek, Budapest termek város, és 50 ezer fényéves távolságon belül nem találni olyan finom ételt, mint a lecsó.

A lefagyasztott fickón sajnos nem tudunk segíteni, de elhatároztuk, hogy megmentjük a galaxist, ezért átkapcsolunk hipersebességre.




zuuuuuuuuuuuuuuty

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://urbeede.blog.hu/api/trackback/id/tr29213142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emmet Ray 2007.10.30. 21:37:30

a francba, elspoilerezted a következő SW epizódot!

Tibivagyokmeg 2007.10.31. 10:27:25

Jó az új lábad, Ede!

Legend · www.szulokepzes.hu 2007.11.01. 10:20:42

Lakásunkban megjelentek a csótányok. nem sok, de napi 1-2 akad.
Kiraktunk mindenfelé ragacsos csapdákat, és a konyhait időnként megnéztem.
Beleragadt egy csótány, de még élt.
2 nap múlva is élt.
7 nap múlva is. Közben a ragacsban mintegy másfél centit haladt előre. Egy idő óta mintha nem mozogna. Majd gyújtok érte egy ma egy gyertyát.

Ami érdekes még, hogy a ragacsban találtam néhány csótányfejet is, de csótánytöbbirész nélkül. Gondolom még gyors petéznivalójuk volt.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2007.11.04. 11:34:59

Üzenem a macinak hogy "skywalker lajos vagyok és itt vagyok a Damjanics utcááában"
a fagyis fickónak meg azt hogy menjen üvegtisztítónak :)

Ede, a csótány 2007.11.06. 16:39:01

Athemil: átadtam, de csak nézett rám hülyén. A lábamat egyébként már le is vedlettem, arról meg fogalmam sincs, mi az a SW, mert olyan nagyon buta vagyok.

zümi2000: őt ismerem, Kázmér az, sunyi alak, de lehetetlenség kinyírni, kár a gőzért.
süti beállítások módosítása